Agent na miarę 2021 roku!

Rozpoczął się nowy rok i wszyscy mamy nadzieję, że będzie on dużo lepszy od poprzedniego. Warto jednak wyciągnąć lekcje z 2020 roku i pomyśleć, co pomoże w dalszym rozwoju zawodowym.

W natłoku codziennych obowiązków może nie być na to czasu, dlatego zrobiliśmy to za Ciebie! Sprawdź, co możesz uczynić, aby zwiększyć sprzedaż.

Zadbaj o sieć sprzedaży

Jeśli chcesz więcej sprzedawać, musisz być jeszcze bardziej dostępny. Zasada prosta i stara jak świat. Czy zatem pomyślałeś o otwarciu kolejnej placówki? Nowy punkt w zupełnie innym miejscu to potencjalnie nowi klienci! W czasach pandemii społeczeństwo mało się przemieszcza, szuka wszelkich usług w pobliżu domu. Zatem warto rozważyć rozszerzenie swojej działalności o kolejne biuro sprzedaży. W CUK Ubezpieczenia to bardzo proste! Możesz liczyć na nasze wsparcie na każdym etapie (kliknij w link, by dowiedzieć się więcej: https://lubieubezpieczac.pl/blog/zostan-agentem-cuk-ubezpieczenia%21).

Powiększ swój zespół

Decyzja o otwarciu kolejnej placówki łączy się z zatrudnieniem nowego Doradcy Klienta. Nie obawiaj się tych zmian! Kolejna osoba w zespole to również szansa na zwiększenie sprzedaży. Możecie podzielić się zakresem tematycznym obsługiwanych polis. Może jedno z Was zajmie się np. ubezpieczeniami komunikacyjnymi, a drugie majątkowymi? Specjalizacja w danym zakresie pomoże Ci być jeszcze lepszym Agentem! Pamiętaj, że aby powiększyć swój zespół, wcale nie musisz otwierać nowego punktu sprzedaży.

Rozwijaj obsługę zdalną

Miniony rok wymusił na nas przeniesienie niemal całego swojego życia do Internetu. Obsługa zdalna nie była już opcją, którą możemy wybrać, a wręcz przymusem. W multiagnecji CUK już od dawna inwestujemy w narzędzia online. Dzięki temu nasi Doradcy mogli nieprzerwanie obsługiwać swoich klientów w czasie pierwszej izolacji, podczas gdy inni byli całkowicie sparaliżowani. Nie każdy klient lubi tę formę sprzedaży – nie ufa technologiom, woli porozmawiać na żywo, chce fizycznie posiadać polisę. Warto jednak dokładnie tłumaczyć, jakie mamy możliwości sprzedaży zdalnej i co dzięki temu zyskujemy, ale przede wszystkim należy zapewnić klienta o bezpieczeństwie takiego rozwiązania. Po zakończeniu pandemii lekcja, którą wynieśliśmy z tego okresu, może pomóc nam w zwiększeniu sprzedaży. Nowoczesne narzędzia i możliwość sprzedaży zdalnej to przede wszystkim oszczędność czasu, który możemy poświęcić na budowanie relacji z klientami lub zdobycie nowych.

Bądź widoczny online

Z racji, że teraz wszystko dzieje się w Internecie, powinieneś zadbać również o swoją widoczność w wirtualnym świecie. Twoi klienci teraz niemal całe dnie spędzają w domu, a poruszanie się po mieście i możliwość natknięcia się na Twoją reklamę offline, spada do minimum. Zadbaj zatem o promocję w Internecie. Sprawdź, jak robić to skutecznie: https://lubieubezpieczac.pl/blog/skuteczna-reklama-w-Internecie-promocja-agenta-i-placowki).

Rozwijaj markę osobistą

Będąc agentem ubezpieczeniowym, poruszasz bardzo wrażliwe kwestie życia swoich klientów. Aby przygotować dobrą i dopasowaną do potrzeb polisę, musisz poznać wszelkie obawy i troski danej osoby. To wiąże się ze zbudowaniem zaufania na wysokim poziomie. Aby klient Cię nim obdarzył, musi widzieć w Tobie profesjonalistę. Warto zatem zadbać o swoją markę osobistą. Nie zapomnij jednak uczynić tego zarówno offline, jak i online. W końcu to tam teraz toczy się niemal całe życie. Zwróć uwagę na swoje profile w mediach społecznościowych – czy masz tam profesjonalne, biznesowe zdjęcia; czy udostępniasz branżowe artykuły; czy poruszasz kwestię ubezpieczeń; czy Twoja sieć kontaktów wie, że jesteś agentem ubezpieczeniowym? Drobne zmiany w prowadzeniu portali społecznościowych i świadome ich kreowanie, pomoże Ci w budowaniu profesjonalnego wizerunku. Dzięki temu wzbudzisz zaufanie, pokażesz swoje mocne strony i odpowiesz na pytanie klienta, dlaczego ma wybrać właśnie Ciebie.

01/28/2021 - 13:10