Narzędzie na miarę multiagenta. Poznaj WebCUK

To najważniejsze narzędzie pracy multiagenta CUK Ubezpieczenia. System ten pozwala na obsługę klienta i dobranie polisy w jednym miejscu – z poziomu przeglądarki internetowej.
WebCUK umożliwia porównanie, dobranie i sprzedaż polisy bez logowania do portali Towarzystw.
Korzyści jakie daje WebCUK
Agent ma ułatwioną sprawę nie tylko, jeżeli chodzi o dobór polisy, ale i zarządzanie bazą klientów. Nie musi pamiętać o końcu polisy, dacie płatności rat, czy poświęcać czasu na tworzenie raportów sprzedaży. System dostarcza przydatnych rozwiązań, dzięki którym agent może skoncentrować się na ważnych kwestiach, takich jak budowanie długotrwałych relacji z klientem.
Możliwości WebCUK:
- automatyczne generowanie dziennych raportów sprzedaży bez konieczności tworzenia rozliczeń dla każdego Towarzystwa osobno;
- zarządzanie bazą klientów, dzięki wbudowanemu CRM;
- powiadomienia o końcu polisy i terminie płatności kolejnej raty dostępne dla klientów i agentów.
Nowe leady to nowe możliwości
Korzystając z narzędzia ubezpieczyciele, otrzymują kontakty z kampanii marketingowych realizowanych przez centralę multiagencji CUK Ubezpieczenia.
Efektywność i wzrost sprzedaży
Zbudowanie relacji i pozyskanie zaufanych klientów to pierwszy krok do sukcesu w sprzedaży. Jednak nawet najlepsza baza, bez pracy nad własnymi umiejętnościami sprzedażowymi, nie przyniesie oczekiwanych efektów. Dzięki WebCUK agenci mogą pójść
o krok dalej i na bieżąco analizować swoją sprzedaż.
System przekazuje niezbędne informacje, a zdobyta wiedza pozwala na wprowadzenie zmian i zwiększenie efektywności. Narzędzie ułatwia również prowadzenie komunikacji
posprzedażowej z klientami.
Sprzedaż polisy z WebCUK
W systemie WebCUK sprzedaż polisy jest naprawdę prosta, a dzięki porównywarce, agent ma pewność, że wybrał dla klienta najlepszą ofertę.
Nowe technologie i narzędzia usprawniające prace to codzienność w multiagencji CUK Ubezpieczenia. Sprawdź z jakich innych rozwiązań korzystają nasi agenci