2022-11-21

Relacje w pracy ubezpieczyciela. Jak dbać o klientów?

Jak zapewnić klientowi profesjonalną obsługę?

Relacje w pracy ubezpieczyciela. Jak dbać o klientów?

W pracy agenta ubezpieczeniowego szczególne znaczenie mają relacje. To dzięki nim agent pozyskuje nowych klientów, częściej przedłuża polisy i zdobywa nowe zlecenia. Należy je pielęgnować, odpowiednio nimi zarządzać i dbać o zaufanie klientów. Jak to zrobić? Jak pamiętać o kilkudziesięciu polisach różnych klientów? CUK Ubezpieczenia w narzędziu WebCUK przygotował specjalne miejsce na system CRM. Dzięki możliwościom, jakie daje, praca agenta jest jeszcze prostsza!

Wszystkie dane w jednym miejscu

WebCUK to najważniejsze narzędzie pracy multiagenta CUK. System pozwala na obsługę klienta i dobranie polisy w jednym miejscu – z poziomu przeglądarki internetowej. W zakładce Obsługa Klienta agent CUK znajdzie wszystkie niezbędne informacje do zarządzania relacją z klientem: dane osobowe, typ ubezpieczenia, rezultat kontaktu, nr polisy, czas jej upłynięcia, data zawarcia umowy, wysokość rat, a także notatki. Możliwość wyszukania klienta po np. numerze PESEL ułatwia szybkie przypomnienie niezbędnych informacji dotyczących polisy. Przechowywanie danych klientów w jednym miejscu pozwala agentowi na sprawne ich zarządzanie. To również gwarancja bezpieczeństwa.

Kontrola kontaktu z klientem

CUK Ubezpieczenia oferuje swoim agentom nowoczesną formę pracy z bazą kontaktów. Szybkie i intuicyjne narzędzie pozwala łatwo kontrolować kontakty z klientem oraz sprawia, że praca ubezpieczyciela jest jeszcze prostsza. To wszystko dzięki możliwości zapisywania zadań (np. przypomnienie o kontakcie z klientem w celu omówienia nowej polisy).

Jednak najważniejszym aspektem narzędzia jest ułatwienie budowania relacji. Przypomnienie o zbliżającym się terminie płatności raty, czy przygotowanie wznowienia zeszłorocznej polisty, dzięki zakładce Zadania w WebCUK, jest łatwe i intuicyjne. Działania te przyczyniają się do zwiększenia sprzedaży. Pojawiające się odpowiednio wcześnie przypomnienia o spotkaniu/kontakcie (w odpowiednim czasie, wybranym przez agenta), dają gwarancję ubezpieczycielowi, że przygotuje klientowi odpowiednie informacje na czas.

Zarządzanie relacją z klientem wcale nie musi być uciążliwe i trudne. Odpowiednie narzędzie, a przede wszystkim możliwości, jakie daje, sprawia, że proces ten będzie przyjemny i łatwy. System CRM CUK pamięta za agenta o wszystkich niezbędnych danych, spotkaniach i datach, dzięki czemu może on się skupić na najważniejszym zadaniu – budowaniu relacji z klientem.