Rozwiń skrzydła z CUK

Na dobry początek
Najważniejszy jest START – dlatego nowi agenci CUK Ubezpieczenia biorą udział w szkoleniach początkowych, w czasie których mają szansę poznać ofertę multiagencji oraz rynek ubezpieczeń. Podczas serii spotkań, na konkretnych przykładach opracowywane są scenariusze i możliwości ofertowania. Agenci uczą się korzystania z autorskich systemów, np. WebCUK, które ułatwiają codzienną pracę. Wszystkie szkolenia mają wymiar praktyczny i pozwalają uczestnikom rozwijać skrzydła w ramach multiagencji CUK Ubezpieczenia. Co więcej, po szkoleniach początkowych, multiagenci zaczynający swoją przygodę z CUK, mogą skorzystać z możliwości stażu w jednej z placówek, gdzie czerpią wiedzę i doświadczenie od najlepszych zanim wypłyną na szerokie wody biznesu.
Szkolenia online
Warsztaty na platformie e-learningowej skierowane są nie tylko do początkujących agentów. CUK Ubezpieczenia wspiera swoich współpracowników na każdym etapie. Aby być na bieżąco z aktualnymi wydarzeniami z branży, agenci biorą udział w regularnych szkoleniach online, które prowadzą specjaliści wiedzy produktowej lub przedstawiciele towarzystw ubezpieczeniowych. Co ważne, podczas zdalnego szkolenia można zadawać pytania na czacie, do których odniosą się prowadzący. Uczestnictwo nie jest obowiązkowe, ale doświadczeni agenci wiedzą, że branża ubezpieczeniowa zmienia się dynamiczne, dlatego merytoryczne wsparcie to ogromna wartość dodana.
Akademia Partnera
W odpowiedzi na coraz większe potrzeby rozwoju agentów i franczyzobiorców CUK Ubezpieczenia, powstał program Akademia Partnera. To roczny cykl szkoleń rozwijających kompetencje biznesowe, wspierające rozwój i prowadzenie własnej multiagencji. Podczas warsztatów, agenci pracują z ekspertami i poznają techniki oraz narzędzia pracy z zakresu: rekrutacji, motywacji, zarządzania, marketingu, zagadnień księgowych i kadrowych, a także negocjacji biznesowych i savoir vivre.
– Na szkoleniach Akademii Lidera zawsze pracowaliśmy na konkretnych przykładach. Na jednych z pierwszych zajęć poznałam i nauczyłam się rozpoznawać różne typy klientów. Dzięki temu wiedziałam, jak dostosować styl komunikacji do danej osoby – mówi Emilia Brozdowska, właścicielka placówki CUK w Chełmży. Bardzo dużo wyniosłam z warsztatów dotyczących zarządzania zespołem. Wiem jak rozmawiać z moimi pracownikami, jak ich motywować i odpowiadać na sytuacje konfliktowe. To znacznie usprawniło moją pracę. Do dziś stosuje metody poznane na szkoleniu dotyczącym rekrutacji. Potrafię samodzielnie przygotować cały proces i poprowadzić spotkanie w taki sposób, aby uzyskać jak najwięcej przydatnych dla mnie informacji - dodaje.
Akademia Partnera to również okazja, aby wymienić się doświadczeniem z agentami z całej Polski, poznać praktyki obowiązujące w innych placówkach i wspólnie omówić zawodowe wyzwania.