2022-11-17

SmartCUK – mobilny asystent klienta i nowoczesne narzędzie w pracy agenta

SmartCUK pozwala na szybkie wprowadzenie danych potrzebnych do ubezpieczenia.

SmartCUK – mobilny asystent klienta i nowoczesne narzędzie w pracy agenta

Dobry agent ubezpieczeniowy to taki, który spośród kilkudziesięciu dostępnych ofert, wyszuka polisę skrojoną na potrzeby klienta. Jest to jednak długotrwały i skomplikowany proces. Multiagenci CUK Ubezpieczenia zyskują sporo czasu, dzięki nowoczesnym narzędziom, które pozwalają na dokładną, ale również szybką obsługę klienta. Jednym z nich jest SmartCUK. To aplikacja, która umożliwia proste wprowadzanie danych i wgranie niezbędnych dokumentów do portali towarzystw ubezpieczeniowych. Dzięki niej agent jest w stanie przedstawić w ciągu dnia więcej ofert i spożytkować zaoszczędzony czas na rozmowę z klientem na temat jego potrzeb.

Do przeprowadzenia analizy potrzeb klienta niezbędne jest zeskanowanie kilku dokumentów. Dzięki SmartCUK trwa to zaledwie kilka minut. Przy użyciu aplikacji na smartfonie, agent wykonuje zdjęcie APK, generuje je w systemie WebCUK i wraz z odpowiednimi zgodami przekazuje klientowi. Dzięki SmartCUK multiagent zyskuje szybki dostęp do przeprowadzonej analizy i udzielonych zgód na przetwarzanie danych osobowych w przyszłości. Narzędzie daje możliwość skanowania polis, dokumentów, które automatycznie przesyłane są do WebCUK, gdzie agent ma do nich stały wgląd.

Czym jest WebCUK?

Poznaj szczegóły współpracy

Zostaw kontakt, oddzwonimy
od poniedziałku do piątku w przeciągu 48h.
Na adres e-mail będziemy wysyłać ciekawe materiały dotyczące branży i możliwej współpracy.

Klauzula informacyjna RODO

Kalkulacja

Korzystając ze SmartCUK wypełnianie danych i gromadzenie zdjęć auta jest banalnie proste. Wystarczy skan kodu AZTEC z dowodu rejestracyjnego. Tym sposobem kluczowe informacje o aucie klienta trafiają automatycznie do systemu WebCUK. Następnie pozostaje uzupełnić preferencje ubezpieczeniowe klienta, aby otrzymał on porównanie ofert dostępnych na rynku i wybrał tę najkorzystniejszą. Przy zdjęciach AC agent nadal korzysta ze smartfona i aplikacji. Zdjęć nie trzeba już zgrywać ani przesyłać do systemów ubezpieczycieli. Aplikacja automatycznie przypisze je do polisy klienta i prześle do towarzystwa.

- Z aplikacji Smart CUK korzystam na co dzień – mówi Paweł Kulma, właściciel placówki CUK w Wołominie. Dzięki niej mogę bezpośrednio ze smartfona wgrać zdjęcia z inspekcji AC — to znacznie ułatwia mi pracę. Kolejna przydatna funkcja to możliwość zeskanowania kodu QR z dowodu rejestracyjnego — po skanowaniu mamy gotową kalkulację w WebCUK i błyskawiczne porównanie ofert na rynku. Aplikacja cały czas jest ulepszana i wprowadzane są nowe funkcje. Po latach korzystania nie wyobrażam sobie bez niej codziennej pracy — dodaje.

W CUK Ubezpieczenia wiemy, że dobór odpowiednich narzędzi w pracy agenta to podstawa. Oprócz SmartCUK, multiagenci otrzymują również dostęp do WebCUK i Direct dla Agenta. Aby być na bieżąco ze wszystkimi narzędziami, skorzystaj z zielonego formularza na stronie i dołącz do naszego newslettera.